Strony Narodowego Muzeum Morskiego wykorzystują pliki cookie, aby aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania oraz do celów statystycznych. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Jeśli chcesz ograniczyć lub zablokować pliki cookie, możesz to zrobić za pomocą ustawień przeglądarki internetowej.

X

Narodowe Muzeum Morskie w Gdańsku

Biuletyn Informacji Publicznej

Aktualny język:

Polski

Ten wpis jest archiwalny.

Promocja OKM na ITB w Berlinie

22.03.2010 |

Wyślij wiadomość |


Promocja OKM na ITB w Berlinie

Już po raz drugi Centralne Muzeum Morskie w Gdańsku wzięło udział w Międzynarodowych Targach Turystycznych ITB w Berlinie w charakterze wystawcy. A wszystko za sprawą projektu inwestycyjnego "Przebudowa i rozbudowa infrastruktury kulturalnej Centralnego Muzeum Morskiego w Gdańsku na potrzeby Ośrodka Kultury Morskiej". W ramach planu promocji i informacji, dzięki środkom Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego, CMM mogło reklamować projekt nowoczesnego obiektu, a przy okazji muzealne oddziały zlokalizowane na całym Pomorzu.

Wprawdzie skromny budżet nie pozwolił na uczestnictwo w targach z wielkim rozmachem, ale udało się wyprodukować materiały reklamujące OKM, które cieszyły się dużym zainteresowaniem gości ITB. Okazuje się, że firmowe upominki stanowią dużą przynętę do odwiedzenia stoiska. Dziś jest to jeden z najlepszych sposobów w docieraniu z informacją do zwiedzającego, wszak tradycyjne narzędzia promocyjne takie jak ulotki reklamowe, czy wizualizacje przestrzenne (fotografie na pylonach) nie mają wystarczającej siły przebicia w gąszczu całej masy im podobnych. Wystawcy szukają niebanalnych atrakcji, by zwrócić uwagę odwiedzających. I tak na stoiska regionu pomorskiego przyciągał gości donośny okrzyk "Ahoj" gdańskiego pirata. Działaniem wspomagającym bezpośrednie uczestnictwo w targach przedstawicieli CMM, był artykuł sponsorowany na temat projektu budowy Ośrodka Kultury Morskiej w języku niemieckim w Wiadomościach Turystycznych – branżowym czasopiśmie dystrybuowanym w czasie tegorocznych ITB.

Targi odbywały się w dniach 10-14 marca 2010. W strukturach regionu pomorskiego, w ramach powierzchni wystawienniczej Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej, stoisko CMM znalazło się w sąsiedztwie stoiska miasta Gdańsk.

W 2011 roku to Polska będzie krajem partnerskim na ITB. To duże wyzwanie dla polskich organizatorów oraz wystawców. Miejmy nadzieję, że na kolejnych berlińskich targach nie zabraknie Centralnego Muzeum Morskiego, choć będzie to czas intensywnych działań promocyjnych i gorących przygotowań do otwarcia Ośrodka Kultury Morskiej. Gmach ma być bowiem gotowy na przyjęcie pierwszych gości na przyszłą wiosnę.
 

 

 


Partnerzy

Dofinansowano ze środków
Programu Wieloletniego Kultura+