Strony Narodowego Muzeum Morskiego wykorzystują pliki cookie, aby aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania oraz do celów statystycznych. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Jeśli chcesz ograniczyć lub zablokować pliki cookie, możesz to zrobić za pomocą ustawień przeglądarki internetowej.

X

Narodowe Muzeum Morskie w Gdańsku

Biuletyn Informacji Publicznej

Aktualny język:

Polski

Ten wpis jest archiwalny.

OKM na Tour Salon Poznań 2010

28.10.2010 |

Wyślij wiadomość |


OKM na Tour Salon Poznań 2010

To jedna z największych imprez targowych w Polsce, gdzie swoją ofertę turystyczną przedstawiło 760 wystawców z 39 krajów. Wśród nich nie zabrakło licznej reprezentacji naszego województwa. Podczas czterech dni targów od 20 do 23 października na stoiskach regionu pomorskiego pojawiło się blisko 20 tysięcy odwiedzających. Goście, którzy tu trafili mogli zapoznać się ze zróżnicowaną ofertę przedstawioną w nowy oryginalny sposób. Propozycje 4 głównych form aktywności: turystyka kulturowa, aktywna, wodna i wypoczynkowa wraz z wellness & spa uzupełnione zostały prezentacjami poszczególnych miast, lokalnych organizacji turystycznych i instytucji z regionu. Hasło "Pomorskie-nabierz kolorów" korespondowało ze spójną wizualizacją stoisk poszczególnych wystawców.

W wyglądzie stoiska regionalnego w oczy rzucała się wyraźna dominanta barw podstawowych: słonecznej żółci, soczystej zieleni, morskiego lazuru i krwistej czerwieni. Całość wyróżniała się wśród innych prezentacji, co zostało docenione przez organizatorów, którzy przyznali ekspozycji województwa pomorskiego nagrodę Acanthus Aureus dla najciekawszej zabudowy wystawienniczej.

Centralne Muzeum Morskie wzięło udział w targach pod szyldem Ośrodka Kultury Morskiej i promowało projekt oraz jego fundatorów, a także wystawę internetową www.2wrecks.eu. W czasie pierwszych dwóch dni targi odwiedzali głównie klienci branżowi: przedstawiciele biur podróży, tour operatorzy. W czasie kolejnych dni otwarto je także dla klientów indywidualnych, turystów poszukujących informacji o ciekawych miejscach wartych odwiedzenia tak w Polsce, jak również za granicą. Muzealne materiały promocyjne budziły duże zainteresowanie wśród gości. Mamy nadzieję, że ich wizyta na naszym stoisku zaowocuje pobytem w nowym oddziale CMM oraz innych obiektach Muzeum na Pomorzu. Centralne Muzeum Morskie reprezentowali: Marta Nicgorska i Paweł Lassota z działu marketingu.
 

 

 


Partnerzy

Dofinansowano ze środków
Programu Wieloletniego Kultura+