Strony Narodowego Muzeum Morskiego wykorzystują pliki cookie, aby aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania oraz do celów statystycznych. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Jeśli chcesz ograniczyć lub zablokować pliki cookie, możesz to zrobić za pomocą ustawień przeglądarki internetowej.

X

Narodowe Muzeum Morskie w Gdańsku

Biuletyn Informacji Publicznej

Aktualny język:

Polski

Ten wpis jest archiwalny.

Konferencja prasowa OKM

22.03.2010 |

Wyślij wiadomość |


Konferencja prasowa OKM

Ruszyła budowa Ośrodka Kultury Morskiej. Główny wykonawca – firma Pol-Aqua SA – wyłoniony w wyniku procedury przetargowej, rozpoczęła roboty budowlane, które powinny zakończyć się planowo wiosną przyszłego roku. Był to właściwy moment na zorganizowanie konferencji prasowej poświęconej nowej inwestycji. Dnia 18 lutego 2010 roku o godzinie 11.00 w zabytkowym Arsenale mieszczącym się w siedzibie głównej Centralnego Muzeum Morskiego w Gdańsku, w Spichlerzach na Ołowiance został przedstawiony projekt budowy Ośrodka Kultury Morskiej od strony edukacyjnej, merytorycznej, użytkowej. Istotną częścią konferencji była prezentacja na temat prac archeologicznych, prowadzonych na działce budowlanej w sąsiedztwie Żurawia Gdańskiego, gdzie zostanie wzniesiony gmach Ośrodka Kultury Morskiej. W konferencji uczestniczyli przedstawiciele mediów, przedstawiciele władz lokalnych instytucji miejskich, organizacji turystycznych, pracownicy CMM. Konferencja zaowocowała licznymi materiałami informacyjnymi: w TVP Gdańsk "Panorama" oraz w lokalnej stacji telewizyjnej Eia, na antenie stacji radiowych: Radia Gdańsk, Radia Plus, Radia Eska, RMF MAXX i TOK FM. Artykuły nt. budowy Ośrodka Kultury Morskiej pojawiły się: w serwisie www.trojmiasto.pl oraz www.mmtrojmiasto.pl, www.gazeta.pl, w Gazecie Wyborczej, w Dzienniku Bałtyckim, w Rzeczpospolitej i w Echu miasta. Każdy z uczestników konferencji otrzymał od organizatora materiał prasowy dotyczący projektu oraz gadżety reklamowe. Kuluarowym rozmowom sprzyjał poczęstunek w Tawernie "Ołowianka".
 

 

 


Partnerzy

Dofinansowano ze środków
Programu Wieloletniego Kultura+