Wymiary po przebudowach:
1962 r.: długość całkowita: 16,67 m; szerokość całkowita: 3,46 m; wysokość burt: 1,40 m; wysokość całkowita: 4,05 m zanurzenie: 0,80 m.
1966 r.: długość całkowita: 16,67 m; szerokość całkowita: 3,46 m; wysokość burt: 1,20 m; wysokość całkowita: 3,15 m zanurzenie: 0,80 m.
1988 r.: długość całkowita: 16,59 m; szerokość całkowita: 3,46 m; wysokość burt: 1,40 m; wysokość całkowita: 310 m zanurzenie: 0,80 m.
Silniki główne:
1948 r.: 1 silnik wysokoprężny sześciocylindrowy; Deutz; prod: Klöeckner Humboldt Deutz A.G, Köln; rok produkcji 1938 o mocy 90 KM.
Od 1956 roku 1 silnik wysokoprężny sześciocylindrowy typu 3D6; prod. ZSRR; rok produkcji 1953; Nr fabryczny: 9130; moc: 150 KM; średnica cylindra: 150 mm; skok tłoka: 180 mm; ilość obrotów max.: 1500 min.; obroty wału śrubowego: 500/min. później 750 obrotów/min.; 1 prądnica prądu stałego o mocy 0,9 kW dająca prąd o napięciu 28 V.
Od 2006 roku 1 silnik wysokoprężny „Iveco”o mocy 75 KM